jag svarar på frågor// gustaf

FAKTA om mig.

Smeknamn:
gurra eller guss.
Födelsedag:
Bor: Stockholm, Bromma
Arbete: allmänt leva livet...

FAVORIT…

Färg:
blå eller röd

Plats: sängen
Drog: kompisar, massa andra saker
Fordon: skidor, cykel :S
Film: Shoter ( stavning ) slumdog millonare.
Djur: en CP kanin o katt
Affär: NK
Serie: south park
Café: starbucks, Gateau
Skor: Hummel tyg skor.

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
a
Gnälla: i skolan 
Skrika: haha ibland på systrar o fadern min :P
Sova: haha typ 7 timmer på skoldagar å inget på helger. alldeles för lite
Drömma mardrömmar: ne
Drömma sexdrömmar: njaa, gör gör drömmarna i verklighet ;P
Försöka vara annorlunda: nee
Klä dig i svart: ibland kanske, inte ofta
Ha sex: hhaa nej.
Hata folk: jag hatar folk som jag hatar liksom :P
Lita på folk: jag litar på mina kompisar

NÄR…

Åt du senast:
åt midag för typ 2 timmar sen
Läste du en bok senast: för typ fyra år sen
Var du på konsert senast: i vintras i sydafrika

Köpte du något senast: typ cola :P
Kysste du någon senast: vet inte, några veckor sen
Svor du senast: nyss
Sjöng du senast: haha sjunger skit dåligt :P men typ alldeles nyss
Klagade du senast: nä jag hade läxor för en minut sen
Är det sommar: när man blir brun o de e varmt

VEM…

Saknar du:
mamma
Rörde dig sist: syster
Kysste dig sist: vill inte säga
Gjorde dig riktigt glad senast: emma lauritzon
Fick du sms från senast: emma lauritzon

HAR DU…

För många vänner:
kan aldrig ha för många vänner
Tvångstankar: haha typ hela tiden :P
Någon annan psykisk sjukdom: nee 
Färgat håret: nee
Brutit några ben: inte helt, bara massa småben
Några piercings: nej

Egen dator: jaa
Gjort bort dig rejält: såklart
Bra självförtroende: jaa
Kysst någon: många gånger
Haft sex: njae
Köpt kondomer: säkert
Sagt jag älskar dig till någon idag: haha till min killkompis som jag driver med

Varit kär: jaBlivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: jaaa
Blivit dumpad: ja
Velat vara otrogen: nee

HUR….

Går du:
som en GANGSTA ;)
Fördriver du tiden: e med kompisar
Mycket pengar har du: vet inte, 6000 eller nåt
Tjänar du pengar: 300 i månadspeng
Ofta diskar du: aldrig typ , ibland
Ofta städar du: sällan, i rummet
Ofta träffar du din familj: ofta :S
Mycket äter du: lagom, brukar inte äta frukost o skolamat men hemma äter jag.

ÄR DU..  mig själv!

Förstående:
ja
Öppensinnad: ja
Arrogant: va e det?
Osäker: nja
Blyg: NEJ!
Smart: jaa de tror jag
Sentimental: va e det?
Pratglad: aa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0