haha ja fett fett dålig på att upptatera :P

haha jag har märkt att jag e lite dålig på att göra inlägg, men det ska jag försöka förbättra mig på. ville bara säga att jag åker till alperna med min barndomsvän Henrik Bucht imorgon. så jag kommer inte kunna uppdatera tills på söndag nästa vecka "/ då får emma sköta bloggen om hon orkar :) då så kan jag lägga upp lite bilder från resan när jag kommer hem :) ska lägga upp lite bilder på stället jag ska till. det heter Cervinia o ligger i italien. har aldrig varit just där förut, men de sksa väll bli skitkul eftersom att jag o henrik ska ha det galet :P haha jag känner mig fett gay när jag skriver det här men ändå  :P // gustaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0